SZYBKI KONTAKT KONTAKT

zdjęcie
zdjęcie

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

  • 1. Jak działają dystrybutory bezbutlowe?

    W naszych dystrybutorach, woda z sieci wodociągowej poddawana jest wielostopniowym procesom filtracji, filtry AP2-G usuwają wszystkie zanieczyszczenia, jednocześnie zachowując składniki wody, które mają pozytywny wpływ na organizm człowieka. Zastosowany w filtrze blok węglowy najnowszej generacji zatrzymuje chlor, który powoduje nieprzyjemny smak i zapach wody. Filtr wychwytuje nawet śladowe ilości cząstek organicznych, które mogą odpowiadać za ziemisty lub chemiczny posmak wody oraz ogranicza niebezpieczeństwo wystąpienia w wodzie cyst Cryptospridium i Giardia, które mogą być bardzo szkodliwe dla zdrowia człowieka. Po przejściu przez filtr woda jest krystalicznie czysta i smaczna.

  • 2. Dlaczego woda przefiltrowana jest zdrowsza od wody z kranu?

    W ostatnich latach gruntownie uległy zmianom systemy uzdatniania wody w miejskich wodociągach, a odkąd Polska należy do UE regulacje prawne w zakresie wody pitnej są bardziej surowe. Niestety znacznie pogarsza jakość oraz walory smakowe wody jej długa droga do bezpośredniego odbiorcy, zwłaszcza w starych blokach, gdzie rury mają już swoje lata. Przede wszystkim za pomocą filtra zatrzymywane są wszystkie zanieczyszczania (nawet do 0,5 mikron), a aktywny węgiel redukuje chlor, który w wodzie z wodociągów zwykle znajduje się w małych ilościach i nie zagraża zdrowiu człowieka, ale bardzo mocno psuje smak wody. Bez chloru jest zdecydowanie smaczniej. Filtracja pomaga również zmniejszyć twardość wody, zachowując jednocześnie substancje korzystne dla człowieka.

  • 3. Jaki jest model współpracy i system rozliczeń?

    Działamy w oparciu o umowę najmu. W okresie najmu dystrybutor pozostaje własnością Kocham Wodę Sp. z o. o, a klient płaci miesięczną opłatę z tytułu korzystania z dystrybutora. Kocham Wodę Sp. z o. o zapewnia montaż, szkolenie użytkowników i serwisowanie dystrybutora w całym okresie współpracy.

  • 4. Czy wszędzie można zainstalować bezbutlowy dystrybutor?

    Aby zainstalować dystrybutor potrzebujemy tylko dostęp do źródła wody (możemy doprowadzić wodę wężykiem o przekroju 6mm na odległość do 30 metrów od ujęcia wody) oraz do źródła prądu. Resztę szybko i profesjonalnie załatwi nasz wykwalifikowany serwis.

  • 5. Jaka jest wydajność dystrybutora?

    Oferujemy dystrybutory o różnej wydajności, od 16 do 180 litrów na godzinę. Dopasujemy sprzęt do potrzeb każdego klienta. Oferowane przez nas dystrybutory należą do najbardziej wydajnych na rynku, pozwalając na sprawną obsługę klientów w hotelach, restauracjach, bankach etc.

  • 6. Czy dystrybutory do wody są bezpieczne?

    Zakres i system filtracji zastosowany w naszych dystrybutorach pozwala na ochronę dystrybutora przed osadami i innymi cząsteczkami stałymi. Odpowiednio zabezpieczone urządzenie będzie długo pracować efektywnie i bezawaryjnie, a jego obsługa może być ograniczona tylko do standardowych przeglądów oraz wymiany wkładów filtracyjnych. Większość naszych dystrybutorów posiada automatyczne zabezpieczenia przed zalaniem.

  • 7. Jak długi jest cykl życia takiego dystrybutora?

    W odróżnieniu od chińskich producentów możemy pochwalić się tym, że jakość naszych urządzeń nigdy nie zawiodła klienta - nasze dystrybutory bezproblemowo funkcjonują u naszych klientów przez wiele lat. Systematyczne serwisowanie, sanityzacja i wymiana filtrów zapewnia sprawność i wydajność dystrybutorów.

  • 8. Czy można samodzielnie wymieniać filtry w dystrybutorach?

    Do uruchomienia urządzenia po każdej wymianie filtra jest potrzebna karta kontroli przydatności filtra. Uniemożliwia to samodzielną instalację filtrów. Wymiany filtrów, przeglądów serwisowych, montażu oraz ewentualnych napraw dokonują nasi autoryzowani serwisanci.

  • 9. Wersja nablatowa czy wolnostojąca?

    W zależności od potrzeb klienta możemy zaproponować dystrybutory zarówno w wersji nablatowej, jak i wolnostojącej. Wybór wersji nie ma wpływu na jakość wody, natomiast wersja wolnostojąca ułatwia montaż butli CO2, która jest umieszczana w podstawie dystrybutora.

  • 10. Jak często wykonywane są przeglądy serwisowe? Ile kosztują?

    Gwarancyjne przeglądy serwisowe wykonywane są bezpłatnie jeden raz w roku. Przegląd serwisowy obejmuje sanityzację, polegającą na dezynfekcji wszystkich układów wewnątrz urządzenia. Czynność ta zajmuje serwisantowi około 30 minut. 

OFERTY - (+48) 600 409 600                                           

E-MAIL: biuro@kochamwode.pl

SERWIS - (+48) 726 333 332

E-MAIL: serwis@kochamwode.pl

ROZLICZENIA - (22) 242 85 07

Kocham Wodę sp. z o.o. 

ul. Tagore’a 3
02-647 Warszawa